Minden ami kutya

Kutyagyógyítás testi lelki rehabilitáció

Kutyagyógyítás testi lelki rehabilitáció

Bizalom!

2020. március 09. - Jeszenszky Zsuzsanna

Ahhoz, hogy harmonikus kapcsolatot tudjunk kialakítani a kutyánkkal, nagyon fontos a bizalom. Miről is van szó? Először is magadban bízzál, hogy képes vagy minden helyzetben irányítani a kutyádat. Másodszor bíznod kell a kutyádban is, hogy nem rohan el mellőled, és ha hívod, akkor visszajön hozzád. Ez nem egyik napról a másikra fog kialakulni. Ez egy folyamat, amiben mind a ketten haladtok és fejlődtök. Azt tudnod kell, hogy lesznek rossz napok, és lehet, hogy úgy érzed, hogy ez neked nem fog menni. Tudd, hogy természetes a kapcsolatotokban a hullámvölgy, ezáltal is tapasztalsz. Arra kérlek, ne add fel, mert akkor megérzi a kutya, tartsál ki és meg lesz az eredménye. Ezért is szoktam mondani, hogy a kutyázásban 3 dolog elengedhetetlen: türelem, kitartás és a szeretet. Ez visz majd titeket előre. Van egy jó hírem, mindezek a dolgok tanulhatóak. Saját élmény: a kutyám addig csinált nekem meg mindent, míg meg nem látott egy másik kutyát. Borzasztóan bosszantott a dolog, és ezen változtatni szerettem volna. Először is megtanítottam a kutyámnak az ül, és a marad vezényszót. Amikor láttam, hogy jönnek kutyák magamhoz hívtam, leültettem és mondtam neki, hogy marad. Ezt naponta többször gyakoroltattam vele. Nem mindig sikerült ott maradnia a kutyának, de akkor megfogtam és újra leültettem. Csak a mehetsz vezényszóra engedtem el. A sok gyakorlásnak köszönhetően mára már, csak akkor megy el mellőlem, ha meghallja, a mehetsz vezényszót.

„A kutya nem azt nézi, hogy milyen szép vagy, csak azt nézi, hogy milyen szép a lelked.” Mive Nolis

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyagyogyitas.blog.hu/api/trackback/id/tr8215511960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása